söndag 20 september 2009

en kväll med teaterfolket

Det finns bara i Österrike att en hel teaterensemble (inklusive ljusnissar, ljudkillar, pr-folk... ja ALLA som har med produktionen att göra) bestämmer sig för att ha världens fest. På teatern.
Så sjukt random, men så sjukt gött.

När killen med nyckeln tröttnade på oss så stängde han och vi gick vidare.
Först käk på en korvmoj, där vi beställde hotdog. Jag säger då det, en hotdog i Graz är inte en normal hotdog.
Det är en hel jävla baguette, fylld med en massa sallad, korv och senap och sånt.


När vi hade ätit färdigt, gick vi till en av Georgs favoritpubar, som numera är en av våra favoriter också.
En jazzbar som inte spelar jazz, ligger i någons källare och med en massa knepigt folk.




Idag är det någon form av festival på stan, och nu ska vi gå och kolla upp det.

4 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om det här funkar. Kommentarerna har inte gått fram, men nu tror jag att det ska funka.
    Det är så himla kul att läsa om allt ni har för er och att se er på bild. Då vet man ju att ni lever. Ni verkar må utmärkt! Inte ligger ni på latsidan heller, träffar en massa nytt folk. Kul! Ta hand om er och hälsa Oli så mycket!
    Für Oliver!
    Du bist der beste Cousin. Vielen Dank für Deine Freundlichkeit. Im nächsten Monat schicken Walter und Beate auch gleich ihre Kinder!
    Vieleicht sehen wir Euch einmal in Schweden?!
    Puss Karin

    SvaraRadera
  2. jojo, hade inte ni några sånahär pro 3d-glasögon? vart är dom nånstans, jag vill kolla på 3d film! D:
    ...och vart är konstan att läsa tankar boken? ._.

    SvaraRadera
  3. du är inte bäst, det vet alla.
    Boken är här och glasögonen har jag ingen aning om var de är.
    ge fan i att rota

    SvaraRadera
  4. jag är bättre än dig iaf 8D
    uuuuh, kom på vart glasögonen är då!
    hihi, jag ska inte rota :P

    SvaraRadera